piątek, 17 czerwca 2016

Urodziny!!!!!

W całym domu pachnie świeżo upieczony biszkopt. To taki, smakowity, domowy zapach. Kojarzy mi się z urodzinami....

Długo mnie nie było blogu. T kurował się z zapalenia płuc, a ja z ostrego zapalenia zatok. O tym jak źle się czułam niech świadczy fakt, że zdecydowałam się łykać antybiotyk. Niestety bez zwolnienia, bo w pracy była awaria personelu. Rzadko łykam antybiotyk. Robię to wtedy, gdy innego wyjścia brak. Mój żołądek bardzo tego nie lubi i daje mi to odczuć. Przez cały poprzedni tydzień jedyną tolerowaną potrawą były wafle ryżowe. A i to w niewielkiej ilości. Na szczęście bite dwa tygodnie smarkania i bólu głowy już za mną.

A przede mną...... tydzień wypełniony wydarzeniami po brzegi.
Jutro obchodzimy domowe, szóste urodziny Starszaka. Ponieważ bliską rodzinę mam sporą i obfitującą i w dzieci, i w dziadków, zdecydowałam podzielić imprezę na dwa dni.
W sobotę przyjdą kuzyni, ciocie i wujkowie trochę młodsi, a w niedzielę będzie obiad i tort dla starszych gości. W innej konfiguracji nie ma szans na wygodne pomieszczenie ponad 20 osób w naszym mieszkaniu.

Po imprezowym weekendzie czeka nas .... imprezowy tydzień.
1. W poniedziałek urodziny koleżanki z grupy Starszaka
2. We wtorek urodziny przedszkolne Starszaka
3. W środę zakończenie roku i przedszkola u A
4. W czwartek zakończenie roku przedszkolnego u T
5. W piątek uciekamy na rocznicowy wyjazd na Mazury, sami... :))
6. W sobotę zebranie i piknik szkolny, więc A będzie bardzo zajęty
7. W niedzielę urodziny koleżanki z grupy A

Dobrze, że przez cały tydzień mam wolne. Inaczej nie wyrobiłabym się z przygotowaniami do urodzin A, kupowaniem upominków dla cioć od maluszków, tworzeniem słoniowych uszu na przedszkolne przedstawienie, przygotowaniem prezentów dla koleżanek i kolegów Starszaka, załatwianiem miliarda innych spraw.
Obiecuję nadrobić Wasze blogi, a także sukcesywnie opisywać wydarzenia nadchodzącego tygodnia :))

2 komentarze:

  1. co za plan! SUPER :)
    dobrze, że wykaraskaliście się z choróbsk... :)
    Starszaka proszę urodzinowo wyściskać, wytarmosić fryzurkę i przekazać najlepsze życzenia spełnienia wszystkich marzeń jakie tylko w sześcioletniej główce mogą się wylęgnać! :)
    A Tobie życzę sił na ten obfity w wydarzenia tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia 😊. Plany się zmieniły mocno, ale z dziećmi tak bywa. Urodziny się udały, Starszak dobrze się bawił. I tylko to się liczy 😊

      Usuń