wtorek, 20 października 2020

Kiedy...

 Kiedy Starszak, po raz nie wiem który, zapomina o zeszycie, książce, ćwiczeniach, potrzebnych do odrabiania pracy domowej i musi jechać po nie do szkoły.....

Kiedy Młodszy po zajęciach judo (kończą się około 18.00) gada zamiast się przebierać, a ja czekam i czekam na niego na przed szkołą.....

Kiedy Mąż doprowadza mnie do szału, tym że przychodzi do mnie ze wszystkim, co dotyczy dzieci lub domu i notorycznie o czymś zapomina....

Wtedy w głowie pozostaje mi tylko - oddychaj. oddychaj, oddychaj i nic nie mów. Przynajmniej do czasu aż się uspokoisz. Bo powiesz coś, czego potem będziesz żałować.

Czasem mam ochotę wyjechać, najlepiej na bezludną wyspę.....

6 komentarzy:

  1. Sztama!!

    ...

    klepię po plecach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję....
      Do jutra mi przejdzie..... mam nadzieję :))

      Usuń
  2. Chyba doszło do jakiś nieodwracalnych zmian w moim mózgu, bo zauważyłam, że takie rzeczy zaczęły po mnie spływać. Albo to jakaś naturalna reakcja organizmu chroniąca mnie przed totalnym obłędem. Bo te wszystkie sytuacje razy x... No wyobraźcie sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to drugie. Inaczej idzie zwariować.
      Dziś już jest Ok

      Usuń
  3. Lacze sie w matczynym bolu... Zadne z Potworkow nie wyjdzie z zajec i nie pojedzie po prostu do domu. Po pilce trzeba sie jeszcze nagadac z kolegami/ kolezankami. Po szkole trzeba poszalec na placu zabaw. Po basenie w ogole jest masakra, bo pozwalam im sie 10 minut pobawic, ale potem kolejne 10 ich z wody "wyciagam". A przeciez trzeba sie jeszcze wytrzec, przebrac, itd.
    U nas Nik, lat prawie 8 jakos nauczyl sie przed wyjsciem z klasy przejrzec lawke czy niczego nie zostawil i od poczatku roku nie zdazylo sie (tfu, tfu) zeby czegos zapomnial. Bi, lat 9.5, nagminnie wraca bez bluzy, bez laptopa, bez butelki na wode, tudziez bez calej sniadaniowki. Pakuje jej lyzeczke do jogurtu, a ona wyrzuca ja w szkole do kosza (tu juz ktoras z kolei). Rece opadaja. :O

    OdpowiedzUsuń