niedziela, 11 grudnia 2022

Pierniczki



 Pierwsza seria pierniczenia

4 komentarze:

  1. Wesolego Po Swietach! ;)
    Piekne pierniki! My tez pieklismy, ale nasze wyszly jakies takie mniej urokliwe. Moze dlatego, ze Potworki namietnie pokrywaja je cale lukrem, przez co dla mnie staja sie niejadalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😘💕
      U nas lukier się nie przyjął jakoś.

      Usuń
  2. Cudne pierniczenie, mam nadzieję, ze i święta mieliście równie piękne. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...
      Czytałam u Ciebie trochę, ale chyba muszę jeszcze raz. Miałaś masę szczęścia, że Tymon był w domu....
      U nas tylko grypa. Piątek przed Wigilią miałam wycięty z życiorysu. Potem po kolei nas kładło. Starszy smarka do dziś.
      Śmiałam się w duchu, że na szczęście mamy kota a nie psa, bo przez Święta nie byłoby komu go wyprowadzać..

      Usuń